Durere articulară a acidului lactic


View Larger Image Ce este acidul lactic? Acidul lactic este o substanta incolora produsa de aproape toate tesuturile organismului uman pentru a-i asigura buna functionare.

introducerea medicamentelor în articulații

Acidul lactic circula in sistemul sangvin in orice durerea articulației degetului mare stâng in cantitati reduse. Este produs de tesuturile organismului, in principal de muschi, pentru obtinerea de energie prin metabolizarea glucozei in absenta oxigenului.

Glucoza poate fi folosita fie din fluxul sangvin, fie din forma stocata de organism, glicogenul din muschi.

Acest proces este denumit respiratie anaeroba fara oxigen. Acidul lactic in cantitati mari este produs in timpul exercitiilor istovitoare cu greutati, iar daca cantitatea din muschi este foarte mare se produce oboseala si crampele musculare.

Gel de cetorol pentru osteochondroză

Acidul lactic si antrenamentele Cand te antrenezi intens vei avea acea senzatie ca muschii pe care-i antrenezi ard — febra musculara.

Daca te antrenezi mai departe de punctul in care nu mai poti asigura o cantitate suficienta de oxigen muschilor, acidul lactic se acumuleaza in muschi si in sange. Antrenamentul pana la epuizare este acel tip de antrenament in care continui sa faci repetarile 2 — 3 repetari dupa punctul in care muschii au inceput sa arda.

un bun specialist în tratamentul artrozei

Antrenamentele intense ce produc acid lactic cresc rezistenta musculara mai repede decat antrenamentele moderate, fiindca muschiul va procesa mult mai repede acidul lactic, iar tu vei simti mai rar febra musculara.

Cea mai buna metoda de a scapa de acidul lactic din muschi este prin efectuarea durere articulară a acidului lactic exercitii la o intensitate redusa.

Jan 28 Prin urmare, este foarte important să se poată separa durerea normală post-antrenament de durere, ceea ce semnalează un prejudiciu. O sa treaca si febra musculara si va incepe acea perioada in care sportul devine ceva genunchi dureri in timpul presei picioarelor si energizant. Cum Să Evitați Durerile De Genunchi După Antrenament, Picioarele durează de la genunchi în jos Oamenii mă întreabă deseori cum să mă descurc cu efectele neplăcute ale activității fizice.

Acidul lactic este mult mai repede eliminat in timpul plimbarilor decat in cazul unui repaus total, datorita unei circulatii sangvine echilibrate si constante. Este recomandat ca intre seriile foarte intense pauza sa fie destul de lunga pentru ca muschii sa se oxigeneze si sa previna formarea acidului lactic. Daca pauza va fi foarte scurta, nivelul mare de acid lactic din muschi te va face sa te simti obosit dupa antrenament.

plus glucozamina